OUR WORKİNG PLAN

  ÇALIŞMA PLANI  (WORKİNG PLAN)

JANUARY

Project Preparation Activities
. student selection ( between 5-10 people and 10-13 years) and registration in the system.
. filling out parent permission forms and sharing them in twinspace
. holding teacher and student dating meetings via zoom or twinspace.
. holding a meeting in which teachers on duty explain how to prepare avatars,logos,banners and provincial-school promotional videos with Web2.0 tools with their teams.

. preparation of their avatars and documents for the project logo competition by students.
. preparation of posters ,brochures or videos promoting their schools and provinces by partners.
. task distribution and necessary preparations for the preparation of the project's publication and sharing common platforms (Facebook, instagram, twitter ,youtube, blog, padlet, canva team,   e-magazine).
.application of pre-test by preparing a form related to internet security.
.holding an information meeting on internet security with the student group we will work with.
 .designing brochures and posters related to Internet security.

. re-applying the initially applied form as a post-test after all the studies
. conducting a competition via social media to choose the project logo from among the logos prepared by students with applications such as canva ,postermywall and selecting the project logo.
. creating posters, brochures and avatars related to the project and sharing them on the school website,social networks and twinspace.
. publication of works on the twinspace page.
Introducing the steps of the scientific process to the students and giving information about the report of the results of the experiment.


OCAK

Proje Hazırlık Etkinlikleri

. öğrenci seçimlerinin ( 5-10 kişi ve 10-13 yaş aralığında) yapılması ve sisteme kaydedilmesi.

. veli izin belgelerinin doldurulması ve twinspace de paylaşılması

. zoom veya twinspace üzerinden öğretmen ve öğrenci tanışma toplantılarının yapılması.

. Görevli öğretmenlerin kendi ekipleri ile avatar,logo,afiş ve il-okul tanıtım videolarının web2.0 araçları ile nasıl hazırlanacağını anlattıkları bir toplantı yapmaları.

. öğrencilerin kendi avatarlarını ve proje logo yarışması için dökümanlarını hazırlaması.

. ortakların okul ve illerini tanıtıcı afiş,broşür veya video hazırlaması.

. projenin yayın ve paylaşım ortak platformlarının hazırlanması için (facebook,instagram,twitter ,you tube,blog,padlet,canva ekip,e-dergi) görev dağılımının ve gerekli hazırlıkların yapılması.

.internet güvenliği ile ilgili form hazırlanarak ön test uygulanması.

.çalışacağımız öğrenci grubuyla internet güvenliği ile ilgili bilgilendirme toplantısının düzenlenmesi.

İnternet güvenliği ile ilgili  broşür,afiş tasarımının yapılması.

. tüm çalışmalardan sonra en başta uygulanan formun son test olarak tekrar uygulanması.

. sosyal medya aracılığıyla öğrencilerin (canva ,postermywall..vb uygulamalar ile) hazırladığı logolar arası yarışmanın yapılması ve sonucunda proje logosunun seçilmesi.

. proje ile ilgili afiş,,broşür ve avatarların hazırlanarak okul web sitesi,sosyal ağlar ve twinspace de paylaşılması.

 . twinspace sayfasında yapılan çalışmların yayınlanması.

 Öğrencilere bilimsel süreç basamaklarının tanıtılması ve deney sonuç raporu hakkında bilgi verilmesi.

 

FEBRUARY

1. Holding information meetings on events of this month in the first week of February.
2. Activity 1: researchig and making a presentation on the life and works of Aziz Sancar.
3. Activity 2: making a simple microscope and examining the onion membrane.
4. Activity 3: making a fire extinguisher at home
5. Activity 4: preparing puzzles suitable for learning outcomes by using web2. 0 tools
6. completion of sharing which is a common product in padlet, canva Team, e Magazine, twinspace and social media
7. Holding an end-of-Month activity evaluation meeting

 

ŞUBAT

1.     Şubat ayının ilk haftasında bu aya ait etkinlikler ile ilgili bilgilendirme toplantılarının yapılması.

2.     Etkinlik1: Aziz Sancar ın hayatı ve çalışmaları hakkında araştırma ve sunum yapılması.

3.     Etkinlik2: Basit bir mikroskop yapımı ve soğan zarının incelenmesi.

4.     Etkinlik3: evde yangın söndürücü yapımı

5.     Etkinlik4: web2.0 araçları kullanılarak kazanımlara uygun puzzle hazırlanması

6.     Ortak ürün olan padlet,canva ekip, e dergi ,twinspace ve  sosyal mecralardaki paylaşımların tamamlanması.

7.     Ay sonu etkinlik değerlendirme toplantısının yapılması.

 

MARCH

1. holding information meetings on events of this month in the first week of March.
2. Event 1: researching and making a presentation on the life and works of Stephen Hawking.
3. Event 2: making eco-friendly adhesive and plastic.
4. Event 3: designing games suitable for learning outcomes by using web2. 0 tools
5. completion of sharing which is a common product in padlet, canva Team, e Magazine, twinspace and social media
6. Holding an end-of-Month activity evaluation meeting

 

MART

1.    mart ayının ilk haftasında bu aya ait etkinlikler ile ilgili bilgilendirme toplantılarının yapılması.

2.    Etkinlik1: Stephen Hawking ın hayatı ve çalışmaları hakkında araştırma ve sunum yapılması.

3.    Etkinlik2: doğa dostu yapıştırıcı ve plastik yapımı.

4.    Etkinlik3: web2.0 araçları kullanılarak kazanımlara uygun oyun tasarlanması

5.    Ortak ürün olan padlet,canva ekip, e dergi ,twinspace ve  sosyal mecralardaki paylaşımların tamamlanması.

6.     Ay sonu etkinlik değerlendirme toplantısının yapılması.

 

APRIL

1. holding information meetings on events of this month in the first week of April.
2. Event 1: researching and making a presentation on the life and works of Einstain.
3. Event 2: color of the sound experiment.
4. Event 3: dance of the sound experiment.
5. Event 4: designing games suitable for learning outcomes by using web2. 0 tools
6. completion of sharing which is a common product in padlet, canva Team, e Magazine, twinspace and social media.
7. Holding an end-of-Month activity evaluation meeting


NİSAN

1.       nisan ayının ilk haftasında bu aya ait etkinlikler ile ilgili bilgilendirme toplantılarının yapılması.

2.       Etkinlik1: Einstain ın hayatı ve çalışmaları hakkında araştırma ve sunum yapılması.

3.       Etkinlik2: sesin rengi deneyi.

4.       Etkinlik3: sesin dansı deneyi.

5.       Etkinlik4: web2.0 araçları kullanılarak kazanımlara uygun oyun tasarlanması

6.       Ortak ürün olan padlet,canva ekip, e dergi ,twinspace ve  sosyal mecralardaki paylaşımların tamamlanması.

7.       Ay sonu etkinlik değerlendirme toplantısının yapılması

 

MAY

1. holding information meetings on events of this month in the first week of May.
2. Event 1: researching and making a presentation on the life and works of Tesla.
3. Event 2: I was the wind, I became the light experiment
4. Event 3: making battery-free flashlight
5. Event 4: making conductor Beetle
6. Event 5: preparing a test  suitable for learning outcomes by using web2. 0 tools
7. completion of sharing which is a common product in padlet, canva Team, e Magazine, twinspace and social media

8. Holding an end of the month and project evaluation meeting.
9. Completion of virtual exhibition and common products.


MAYIS

1.       mayıs ayının ilk haftasında bu aya ait etkinlikler ile ilgili bilgilendirme       toplantılarının yapılması.

2.       Etkinlik1: Tesla nın hayatı ve çalışmaları hakkında araştırma ve sunum yapılması.

3.       Etkinlik2: rüzgardım ışık oldum deneyi

4.       Etkinlik3: pilsiz el feneri yapımı

5.       Etkinlik4: iletken böceği yapımı

6.       Etkinlik5: web2.0 araçları kullanılarak kazanımlara uygun test hazırlama.

7.       Ortak ürün olan padlet,canva ekip, e dergi ,twinspace ve  sosyal mecralardaki paylaşımların tamamlanması.

8.       Ay sonu ve proje sonu değerlendirme toplantısının yapılması.

9.       Sanal sergi ve ortak ürünlerin tamamlanması.

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder