ÇALIŞMA PLANI (WORKİNG PLAN)
JANUARY
Project Preparation Activities
. student selection ( between 5-10 people and
10-13 years) and registration in the system.
. filling out parent permission forms and sharing
them in twinspace
. holding teacher and student dating meetings via
zoom or twinspace.
. holding a meeting in which teachers on duty
explain how to prepare avatars,logos,banners and provincial-school promotional
videos with Web2.0 tools with their teams.
. preparation of their avatars and documents for the project logo
competition by students.
. preparation of posters ,brochures or videos
promoting their schools and provinces by partners.
. task distribution and necessary preparations
for the preparation of the project's publication and sharing common platforms
(Facebook, instagram, twitter ,youtube, blog, padlet, canva team, e-magazine).
.application of pre-test by preparing a form
related to internet security.
.holding an information meeting on internet
security with the student group we will work with.
.designing
brochures and posters related to Internet security.
. re-applying the initially applied
form as a post-test after all the studies
. conducting a competition via social
media to choose the project logo from among the logos prepared by students with
applications such as canva ,postermywall and selecting the project logo.
. creating posters, brochures and avatars related
to the project and sharing them on the school website,social networks and
twinspace.
. publication of works on the twinspace page.
Introducing the steps of the scientific process
to the students and giving information about the report of the results of the
experiment.
OCAK
Proje Hazırlık Etkinlikleri
. öğrenci
seçimlerinin ( 5-10 kişi
ve 10-13 yaş
aralığında) yapılması ve sisteme kaydedilmesi.
. veli izin belgelerinin doldurulması ve
twinspace de paylaşılması
. zoom veya twinspace üzerinden öğretmen ve öğrenci tanışma toplantılarının yapılması.
. Görevli öğretmenlerin
kendi ekipleri ile avatar,logo,afiş
ve il-okul tanıtım videolarının web2.0 araçları ile nasıl hazırlanacağını anlattıkları bir toplantı yapmaları.
. öğrencilerin
kendi avatarlarını ve proje logo yarışması için dökümanlarını hazırlaması.
. ortakların okul ve illerini tanıtıcı afiş,broşür veya video hazırlaması.
. projenin yayın ve paylaşım ortak platformlarının hazırlanması için (facebook,instagram,twitter ,you
tube,blog,padlet,canva ekip,e-dergi) görev dağılımının ve gerekli hazırlıkların yapılması.
.internet güvenliği ile ilgili form hazırlanarak ön test uygulanması.
.çalışacağımız öğrenci grubuyla internet güvenliği
ile ilgili bilgilendirme toplantısının düzenlenmesi.
İnternet güvenliği
ile ilgili broşür,afiş
tasarımının yapılması.
. tüm çalışmalardan
sonra en başta
uygulanan formun son test olarak tekrar uygulanması.
. sosyal medya aracılığıyla öğrencilerin (canva ,postermywall..vb
uygulamalar ile) hazırladığı logolar arası yarışmanın yapılması ve sonucunda proje logosunun seçilmesi.
. proje ile ilgili afiş,,broşür ve avatarların hazırlanarak okul web sitesi,sosyal ağlar ve twinspace de paylaşılması.
.
twinspace sayfasında yapılan çalışmların yayınlanması.
Öğrencilere bilimsel süreç basamaklarının tanıtılması ve deney sonuç raporu hakkında bilgi verilmesi.
FEBRUARY
1. Holding information meetings on events of this month in the first week of
February.
2. Activity 1: researchig and making a presentation on the life and works of
Aziz Sancar.
3. Activity 2: making a simple microscope and
examining the onion membrane.
4. Activity 3: making a fire extinguisher at home
5. Activity 4: preparing puzzles suitable for learning outcomes by using web2.
0 tools
6. completion of sharing which is a common product in
padlet, canva Team, e Magazine, twinspace and social media
7. Holding an end-of-Month activity evaluation
meeting
ŞUBAT
1. Şubat ayının ilk haftasında bu aya ait
etkinlikler ile ilgili bilgilendirme toplantılarının yapılması.
2.
Etkinlik1:
Aziz Sancar ın hayatı ve çalışmaları hakkında araştırma ve sunum yapılması.
3.
Etkinlik2:
Basit bir mikroskop yapımı ve soğan
zarının incelenmesi.
4.
Etkinlik3:
evde yangın söndürücü yapımı
5.
Etkinlik4:
web2.0 araçları kullanılarak kazanımlara uygun puzzle hazırlanması
6.
Ortak
ürün olan padlet,canva ekip, e dergi ,twinspace ve sosyal mecralardaki paylaşımların tamamlanması.
7. Ay sonu
etkinlik değerlendirme
toplantısının yapılması.
MARCH
1. holding information meetings on events of this month in the first week of
March.
2. Event 1: researching and making a presentation on the life and works of
Stephen Hawking.
3. Event 2: making eco-friendly adhesive and plastic.
4. Event 3: designing games suitable for learning
outcomes by using web2. 0 tools
5. completion of sharing which is a common product in padlet, canva Team, e
Magazine, twinspace and social media
6. Holding an end-of-Month activity evaluation meeting
MART
1. mart ayının ilk haftasında bu aya ait
etkinlikler ile ilgili bilgilendirme toplantılarının yapılması.
2. Etkinlik1: Stephen Hawking ın hayatı ve
çalışmaları hakkında araştırma ve sunum yapılması.
3. Etkinlik2: doğa dostu yapıştırıcı ve plastik yapımı.
4. Etkinlik3: web2.0 araçları kullanılarak
kazanımlara uygun oyun tasarlanması
5. Ortak ürün olan padlet,canva ekip, e dergi
,twinspace ve sosyal mecralardaki paylaşımların tamamlanması.
6. Ay
sonu etkinlik değerlendirme
toplantısının yapılması.
APRIL
1. holding information meetings on events of this month in the first week of
April.
2. Event 1: researching and making a presentation on the life and works of
Einstain.
3. Event 2: color of the sound experiment.
4. Event 3: dance of the sound experiment.
5. Event 4: designing games suitable for learning
outcomes by using web2. 0 tools
6. completion of sharing which is a common product in padlet, canva Team, e
Magazine, twinspace and social media.
7. Holding an end-of-Month activity evaluation meeting
NİSAN
1. nisan ayının ilk haftasında bu aya ait
etkinlikler ile ilgili bilgilendirme toplantılarının yapılması.
2. Etkinlik1: Einstain ın hayatı ve çalışmaları
hakkında
araştırma
ve sunum yapılması.
3. Etkinlik2: sesin rengi deneyi.
4. Etkinlik3: sesin dansı deneyi.
5. Etkinlik4: web2.0 araçları kullanılarak
kazanımlara uygun oyun tasarlanması
6. Ortak ürün olan padlet,canva ekip, e
dergi ,twinspace ve sosyal mecralardaki
paylaşımların
tamamlanması.
7. Ay sonu etkinlik değerlendirme
toplantısının
yapılması
MAY
1. holding information meetings on events of this month in the first week of
May.
2. Event 1: researching and making a presentation on the life and works of
Tesla.
3. Event 2: I was the wind, I became the light experiment
4. Event 3: making battery-free flashlight
5. Event 4: making conductor Beetle
6. Event 5: preparing a test suitable
for learning outcomes by using web2. 0 tools
7. completion of sharing which is a common product in padlet, canva Team, e
Magazine, twinspace and social media
8. Holding an end of the month and project evaluation
meeting.
9. Completion of virtual exhibition and common products.
MAYIS
1. mayıs ayının ilk haftasında bu aya ait
etkinlikler ile ilgili bilgilendirme toplantılarının yapılması.
2. Etkinlik1: Tesla nın hayatı ve çalışmaları
hakkında
araştırma
ve sunum yapılması.
3. Etkinlik2: rüzgardım ışık
oldum deneyi
4. Etkinlik3: pilsiz el feneri yapımı
5. Etkinlik4: iletken böceği
yapımı
6. Etkinlik5: web2.0 araçları kullanılarak
kazanımlara uygun test hazırlama.
7. Ortak ürün olan padlet,canva ekip, e
dergi ,twinspace ve sosyal mecralardaki
paylaşımların
tamamlanması.
8. Ay sonu ve proje sonu değerlendirme
toplantısının
yapılması.
9. Sanal sergi ve ortak ürünlerin
tamamlanması.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder